beach

Kom nyss hem från stranden, var sjukt mysigt! Efter matte examet, som faktiskt gick ganska bra, så gick vi alla hem till mig och bytte om från skoluniformen och tog tåget till williamstown, där gick jag, Gabby och Hales av och vandrade runt i affärer medan de andra gick direkt till stranden. Sen åkte vi också till stranden och mötte upp de andra och la oss och solade lite. Jag bestämde mig för att inte bada över huvudtaget men så blev det inte alls, både jag och min mobil badade. Den dog inte av det som tur var, kan inte säga samma sak om mig. Fick saltvatten i munnen och ögonen haha. Sen blev det glass x antal gånger och mer sol för att torka. Jättebra dag var det iaf, imorgon blir det förhoppnignsvis city med hales och shoppa bikini! Ledig 2 veckor frammåt förutom måndag så måste ju ladda lite med badkläder! Nu ska jag sätta på en film och mysqa lite, här är lite bilder från idag. Puss!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad härligt det ser ut! Men vi har också fint här hemma, grått och regntunga skyar... ;( Du har det nog lite skönare där du är...! PUSS! Skype i helgen!

2010-11-12 @ 12:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0