exams

ÄNTLIGEN är mina två första exams klara!!! det var sjukt mycket att skriva men det gick ändå bra tror jag, skrev 6 A4 papper på 75 minuter så min hand var helt död, efter det så var det HR och det var ett 8 sidor långt prov. Glad att jag slipper det här nästa år... meen nu är det bara 4 stycken kvar! ganska mycket plugg blir det ändå men men jag överlever, sen så är allting klart i stort sett och jag behöver inte gå till skolan förutom 24e så som jag fattade det och 3e då vi slutar för sommarlov! Nu ska jag först och främst sätta på lite 90210 och äta lunch i solen och sen ska jag plugga lite matte och historia. PUSS


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra kämpat tjejen! Ta det lugnt i solen.

Puss

2010-11-10 @ 08:24:05
Postat av: Mamma

Duktig flicka!!! :) PUSS!!!

2010-11-10 @ 16:07:03
Postat av: heddi

JAG SAKNAR DIG SÅ HIMLA SUPERTRUPERMYCKET BABE!

2010-11-10 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0