Finally weekend.

Idag har varit en lång dag men äntligen är den slut och det är helg! fantastiskt. Dagen har varit bra, även fast den var lång, hade det roligt. Förutom när Lindsay och Iliff facerapeade mig så om någon fått meddelande från mig fär ungefär 5 timmar sen så är de inte från mig haha. Nu ska jag gå ner och hjälpa Hales med lite middag och sen ska jag sätta alarm så att jag kan spring aupp till skype vid 6 så kan jag förhoppningsvis prata med min fina familj och födelsedagsbarnet.
Här kommer bilder på lite saker som jag köpt den här och förra månaden. Har glömt att lägga ut innan eftersom min kamera varit urladdad ett tag men nu så. Bättre sent än aldrig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0