hyvääää

IIdag var en bra dag, började med att jag gick upp klockan 8 fast jag hade sovmorgon till elva, ganska starkt av mig tycker jag, sen så pratade jag med min älsklings sara i 2 timmar, efter det var det historia exam, grymt svårt men tror att det gick okej. Efter exam så gick vi till maccas och åt lite glass sen så gick jag Gabby och Leslie tillbaka till skolan och pluggade till matte exam imorgon(hjälp) det kommer inte att bli lätt... Imorgon ska det då bli 32 grader, blir ju.. nice! Vi alla ska iaf till stranden efter examet är klart så det ska bli sjukt skönt. Nu ska jag sätta mig och plugga! Nice. PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gullet!! Vad du är duktig! Det gick säkert kanonbra! Och du ver vad som gäller på beachen... HÖG solskyddsfaktor!!! Solen är FARLIG!!! PUSS!!!

2010-11-11 @ 09:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0