maccas

Hej hej hemskt mycket hej. Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp ett inlägg igår med bilder men tyvärr så blev det ju inte så, pratade istället lite med min fina mor och tittade lite på Paradise Hotel. Kan lägga upp några bilder från city i detta inlägg. Idag så var det lika varmt som vanligt, tror att det var runt 32. Dagen började med att jag gick upp vid halv 8 och tog en dusch och lite frukost innan jag gick till skolan för att lämna in en course confirmation lapp och betala avgifter. Blev glad när jag slapp betala en massa eftersom jag bara ska vara här några månader nästa år. Efter det gick jag, Josie, Kristen till maccas där vi träffade Gabby och Madison. Efter det gick jag med skavsår hemmåt och har tränat lite och sen bara tagit det lugnt. Har blivit helt vatten beroende nu när det är så varmt och kvavt i luften också så har druckit hur mycket som helst haha. Nu ska jag kila ner och äta lite middag, ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag ser att lilla Linda som omväxling har en shoppingpåse i sin hand... ;)

2010-11-24 @ 14:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0