Melbourne cup day

Haha as snygga bilder. Igår vaknade jag av att Hayley ringde och sa att hon kom och hämta mig om 10 minuter. Flög upp ur sängen gjorde jag ju och slängde på mig kläder och smink samtidigt som jag slängde i mig frukost. Vi åkte sen till DFO, igen och fixade lite saker, åt lite sushi och minglade lite hehe. Efter det åkte vi till Hales och bestämde oss för att vi ville gå på bio, vi såg the town som var mycket bra. Kom nyss hem från hales nu och kom på att jag har 2 uppsatser att göra klart till imorgon och jag har glömt min laddare hos hayley, min converter också vilket betyder att alla mina laddare från sverige kommer inte funka så jag måste skriva uppsatserna på papper, lyckodag idag. Det är Melbourne cup idag också, tror inte att jag ska satsa några pengar med min tur...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0