plaza

Var på plaza idag med Gabby, fick med mig ett par svarta vanliga tights och en väska till formal hem. Bra bra. Är nu helt klar för formal, har aaallt jag behöver. Känns sjukt skönt att ha det klart så jag slipper fixa allt i sista minut hehe. Har just ätit lite middag och småtränat lite. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, inte imorgon heller för den delen. Enda jag vet är att jag ska till Jerichos hej då fest på kvällen eftersom han åker tillbaka till Hong Kong på söndag. Kommer att bli roligt men väldigt sorgligt. Kom just på att jag inte har något att ha på mig. Det suger. Nu ska jag gå. Bye



här är lite fula bilder på fina grejer jag köpte på Savers för några veckor sedan. Köpte allting för under 30 aud så riktigt bra var det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0