rain

Kom just in från regnet, är gaanska så blöt. Precis när jag gick innanför dörren så slutade det regna och solen kom fram. Timing. Det här är sista riktiga veckan vi har av skola vilket är skönt. Nästa vecka på onsdag så börjar exams och måndag veckan efter är de klara. Efter det så kan jag bara ta det lugnt och vänta på att sommarlovet ska komma, det är prick en måad kvar idag. Det är också en månad kvar till Formal och en månad och en dag tills jag åker till Yarrowonga. Yarrowonga är ett slags sommarställe min familj har och där ska det antagligen vara väääldigt varmt. Jag tror att vi kommer vara där i en vecka och när jag kommer hem ska jag köpa massa julklappar och fixa sånt. Ska hitta presenter till mina närmsta i Sverige också så om ni har någon idé som kan hjälpa mig säg gärna till haha... Nu ska jag titta lite på 90210 och Gossip Girl innan det blir middag. Ha en fin dag.


finfina bilder efter min dusch ute i regnet.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Älskling! Vi har lika trist väder här, bara regn... Usch, det blir så mörkt och trist då... PUSS!!!

2010-11-03 @ 12:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0