titanic

Idag på dagen så har jag också varit och tittat på någon slags titanic visning där man fick se gamla saker från Titanic och så hade det gjort som en kopia av vissa rum som man fick gå igenom. Vi var också på något som heter Imax bio 3D vilket är som en bio fast större, skärmen är 7 våningar hög och är världens 3:e största bildskärm och världens största och bästa projektor, det var så sjukt coolt. Det var 3D också så det kändes verkligen som om jag var på Titanic innan det skönk och efter. Det var grymt måste jag säga. Just nu sitter jag också med småsystrarna och tittar på Titanic, älskar filmen.

   


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman! Häftigt med så stor bildskärm, måste verkligen kännas som om man är mitt i filmen. Ha en bra söndagskväll! PUSS!!!

2010-11-07 @ 11:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0