(y)

Blogg.se hatar verkligen mig och just nu är det ömsesidigt. Sitter och skriver ett inlägg och när jag trycker på publicera så tas det bort. Blir så himla glad av sånt:)... Men iaf, idag så har jag bara tagit det lugnt på dagen, nu senare på kvällen så lagade jag lite middag till familjen och sen hoppade jag in i duschen. Nu ska jag ringa Hales och berätta för henne att vi ska till city imorgon, tänkte lixom att det vore bra om hon visste:) Imorgon vid midnatt så ska jag också på premiären av nya Harry Potter filmen haha, riktigt kul ska det bli. Ni får ha en fin dag. Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskling! Bara för att du är ledig får du inte glömma att blogga! ;) PUSS!!!

2010-11-18 @ 09:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0