ailien

Idag sa var det tredje gangen nagon fragat mig om vi har hundar i sverige. Kom igen, hundar? nej vad ar det fornatt? Alla tror att jag kommer ifran en annan planet.

Idag sa hade jag ett 7 sidor langt matteprov och det gick faktiskt valdigt bra, forutom att jag bara hann gora halva. Som tur ar sa kommer vi fa en period imorgon att gora klart det.
Den har fredagen sa maste jag halla ett foredrag for en year 10 med gabby om droger och drogmissbruk och massa sant, hoppas verkligen att det kommer att ga bra.

Pa lordag sa ska jag gabs och hales till highpoint, igen, och titta runt lite efter bla formal dress eftersom vi har formal den 15 oktober! Formal ar i stort sett som en vanlig bal. 
lordag kvall ska vi vidare till Arianna som har fyllt ar och ska ha fest, tror att vi ska mota upp Jericho och Mark innan det ocksa. Pa sondag ska jag bara ta det lugnt, antagligen skriva pa mitt historieforedrag som jag ska ha pa tisdag. Sen ar det skola igen, men jag klagar inte. Snart lov.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskling! Jag tror att föredraget går som en dans! Lycka till! Puss & kram! <3

2010-08-25 @ 18:21:39
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/
Postat av: eva

hahaha älskar att dom är helt lost! klart föredraget kommer gå bra :D och gud vad kuuul med bal!!! vill se bilder sen! puss!

2010-08-26 @ 23:24:53
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0