brunch

Har ar en bild pa vad jag kopte igar.

fast inte riktigt. Jag köpte en tröja, har ingen bild pa den men det var bara en vanlig huvtröja. Ja. Efter vi kom hem från highpoint (glömde ta bilder hehe) sa träffade jag J och vi fixade lite grejer sen drog vi vidare till Ariannas fest, det var myyycket roligt där. När jag kom hem dog jag i min säng och återuppstod vid 11 tiden idag. Brunch blev musse pigg choklad pannkakor med strössel, underbart. Nu ska jag och Hales iväg på BBQ, och för alla som vill veta såg jag världens bästa Nalle Puh film nyss. hej. då.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gullet! Rackarns tur att du återuppstod! Och tur att du åt en så rejäl och nyttig brunch sen... ;)Hur gick det med balklänning, hittade du någon fin??

Puss! <3

2010-08-29 @ 09:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0