fint

Just nu sitter jag och tittar pa andra sasongen av one tree hill samtidigt som jag pratar med gabby! Snart ska jag ga ner och ata middag, grillspett mmm..., alskar kott. Idag har jag varit i Australien i exakt en manad, vissa tyckte att det skulle firas sa jag fick valdigt mycket godis chips och kakor i skolan idag + ballonger. haha, hade inte med mig kameran vilket var valdigt synd. Nar jag kom hem sa tankte jag ga och hamta cocopops som jag alltid gor nar jag kommer hem, love it. Men bestamde mig for att ta natt nyttigt istallet, hehe jag kan jag.

fick den har av min sota vardfamilj for nagon dag sen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskling! Tänkte på dej igår den 17:e(som alla andra dagar förstås) :)Är på konferens så jag kan inte komma åt MSN nu, så vi kan väl höras till helgen.

Vad gulligt av klasskompisarna och familjen att "fira dej". PUSS!!!

2010-08-18 @ 11:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0