kladdkaka

Jag har just bakat tva kladdkakor, det skulle ha blivit en men jag rakade gora en dubbelsats. Jag grater inte for det. nu maste jag gora laxor. Alla i min skola har helt plotsligt borjat alska Sverige sa alla mina uppgifter har alltid med Sverige att gora. Nu ska dom (for forsta gangen nansin) lasa om andra varldskriget och da maste jag forstas prata om Sverige under andra varldskriget, borde dedikera mitt liv till att beratta om Sverige. Fast ne. I Fredags sag jag pa den gamla Fredag den 13 och efter det den nya. dom var bra, gillade den nya battre. interesting. Nu ska jag "fortsatta" att plugga och ata kladdkaka. iallafall det sista:)

ungefar sahar ser mina kladdkakor ut, fast lite finare an denna.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, gottegris! Ja, du får också ta och börja träna lite! ;) Haha, bra att de gillar Sverige, det gör jag med :)

2010-08-16 @ 12:47:03
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är kladdkakornas drottning! Puss!!!

2010-08-16 @ 18:40:48
Postat av: kommenterARN

haahahhha asså linda söt xD jag ska baka kladdkakemuffins:):)):):)

du vet vem det är. yeye

2010-08-22 @ 16:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0