Ochrasy

Har tagit ca 7 ar pa mig att lagga upp nagonting. Det ar dock inte for att jag ar lat utan for att jag inte har INTERNET pa min dator. Inte alls irriterande. Men iaf, helgen var helt grym. Hade sjukt kul pa highpoint med hales, vi gick omkring i affarer i ca 5 timmar och hann med NASTAN en tredjedel av hela highpoint haha. Vi traffade ocksa Mark och Jericho dar och dom var sa snalla och bjod oss pa lyxlunch. I sondags sa hade vi lite folk over pa BBQ. Har haft fullt upp i helgen helt enkelt. + att jag har sett klart sasong 2 av One Tree Hill! underbart. Ska lagga upp lite bilder pa vad jag kopte i lordags nar jag fatt over dem pa datorn, man ser inte sa bra dock men men hehe. 
har ar nagra bilder pa lite gott fran i sondags, bla. Varldens godaste cheescake.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad det ser gott ut!!!

2010-08-23 @ 10:13:38
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0