paint it black

Internet har varit sonder i nan dag nu. Nu funkar det igen. Ska forsoka att fa igang det pa min dator ocksa, far se hur det gar. Igar hittade jag massa LP skivor och en lpspelare (ingen aning om vad de heter) alskar ljudet nar man spelar en lp. De hade massvis av Rolling Stones och Beatles sa det holl mig glad resten av dagen. Gjorde nyss klart en redovisning som blev framflyttad till imorgon(som tur var) som jag ska ha for klassen. Ser fram emot det jatte. jatte. mycket. underbart. Haylee har just gjort cupcakes sa nu ska jag ga och bli tjock. Ha det fint.


Kommentarer
Postat av: Mamma

LP-spelare, haha, hört talas om skivspelare? :)

Puss!!!

2010-08-31 @ 14:32:38
Postat av: Elin

Apropå Beatles. Vet du vad jag köpte idaaag? En BeatlesT-shirt! :D SÅ snygg. Sjukt nöjd med mitt köp :)

2010-09-02 @ 21:43:55
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0