hard work work

Sitter just  nu och jobbar lite pa min science laxa, alskar det sa himla mycket!!!!! fast inte sa mycket nej. Nu har jag bestat amnen till nasta ar och det enda inte roliga jag kommer ha ar matte och sen ar engelska obligatoriskt, resten ar asnice! Cant wait. Imorgon har jag jobbig dag i skolan + att gabby och hales kommer ha basket. Tur att jag har leslie och lidsay. Pratar med axel pa fb nu, han ska snart till Ryssland. Hoppas att han far ett grymt ar.
nu ska jag fortsatta plugga sen ska jag se ssssskrackis! fantastiskt.


vinter i australien ar inte riktigt som hemma.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Älskling! Roligt att läsa att du pluggar :) Duktig flicka! Har skickat mail till dej som du kan läsa när du kommer åt. PUSS!!!

2010-08-12 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0