wiho

idag sa gick jag med hayley och tog hal i oronen. blev nojd men det gjorde ont haha! nu sitter jag och tittar pa one tree hill hehe. gabbys fel. Pratar ocksa med lite saknade folks fran sverige pa facebook. Pa fredag ar det aaantligen casual friday sa vi far ha pa oss precis vad vi vill! antligen far jag slippa skoluniforms skorna. dom dodar mig. efter skolan ska jag och haylee forst kanske vara lite pa mckillopday dar dom har massa karuseller och sant och sen ska vi aka och shoppa pa plaza! pa lordag ska jag ata fish and chips (for forsta gangen) och pa sondag ska jag sova hos gabby med hales och forhoppningsvis leslie! sa pa mandag blir det KFC frukost och sen shopping eftersom vi ar lediga, awesome! nu ska jag fortsatta och norda mig framfor datorn! byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0