castles made of sand

Sitter och lyssnar på bra musik i min Jimi Hendrix tröja medan jag dricker te ur min Linda mugg. Ska fixa mig lite och kanske åka över till Hales lite och bara prata och slappa en massa. Imorgon så drar det av till Geelong för att titta på nyårs kläder och klackar! Väldigt behövligt. Vill ju inte gå naken på nyår. Känns lite för vågat. Är väldigt glad för stunden, bra musik gör mig glad. Det som är på nu är mestadels Rolling stones, Beach boys, The Who och Hendrix. Åh så bra. Nä men nu ska jag hoppa in i duschen innan jag åker iväg, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du har verkligen god musiksmak:)



Puss

2010-12-27 @ 10:07:27
Postat av: Mamma

Hejsan! Vad bra att du ska shoppa lite, verkligen på tiden!!! ;) PUSS!!!!!

2010-12-27 @ 11:37:50
Postat av: hedvig

hahaha! din mamma! kul

2010-12-27 @ 17:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0