:)

Fick sluta tidigare idag så jag var hemma vid ett, riktigt skönt. Funderar på att typ sova nu, är så trött så att det finns inte. Sitter vid datorn nu och dricker lite te. Saknar Sverige gör jag ju också, mina närmsta. Det är svårt nu runt jul eftersom det är då man verkligen spenderar extra mycket tid med familj och vänner. Det är iaf inte så långt kvar till jag ser dem igen. Imorgon är det sista skoldagen sen så är det sommarlov tills 7 februari, blev lite glad eftersom jag trodde att vi började andra:) Nu ska jag vila och kanske titta lite PH och sen så åker jag iväg till Plaza och har middag med tjejerna, imorgon formal. Vet kappt vad som händer haha är hur förvirrad som helst. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0