ikea

Idag har varit en helt grym dag, den började på tåget mot ikea där vi sen åt svensk lunch och daimtårta(<3<3<3) haha. Fick med mig väldans mycket saker därifrån, bla pepparkakor, julmust, glögg, daim, marabou och bilar. Köpte i stort sett upp hela affären. Sen tog vi ett tram till city och gick till sportsgirl där jag köpte min underbara väska som jag tittat på i 1000 år och den råkade bara vara halva priset så det var ju helt sjukt bra. Fick också med mig lite smink i en väska som de gav ut, riktigt bra saker faktiskt, ifrån märket Rimmel London. Nu ska jag äta lite middag och sen blir det julfilm och glögg! Kan ju inte bli så mycket bättre. Känner verkligen hur julkänslan kommit hit nu.


min kamera är urladdad så det får bli fina webbilder istället hehe.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt! Vilken tur att ni har IKEA. Du får väl nästan känslan av att vara i Sverige:)



Puss

2010-12-13 @ 11:40:34
Postat av: Elin

Underbart! :D Nu blev jag också sugen på allt det där! Till och med skumtomtar som jag inte tycker är så goda ;) PUSS på dej!

2010-12-13 @ 18:28:03
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Underbart älskling!!! <3 PUSS!!!

2010-12-13 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0