lalalalla

Idag ar jag som sagt(tror jag sa det iaf) i geelong och jag hittade en nyårsklänning!!! så sjukt bra, trodde att jag skulle gå i mjukisar där ett tag. Den är helt grymt fin, älskar den. Orginalpriset på klänningen var 145 aud men eftersom det är rea så fick jag den för 60! riktigt nöjd är jag. Har ju tillochmed en bild påren så jag skulle ju kunna visa om jag är snäll. fast ne, jag är inte snäll. Har ingen bild kom jag ju på. Kom ganska så nyss hem från en restaurang där vi åt middag, åt spagetti carbonara och det var sååååå himla gott! Nu ikväll så bestämde sig tjejerna för att vi ska sitta i spa't hela natten, får la se hur det blir me det. Imorgon så ska jag ta det lite lugnt och vid två tiden åker jag nog till plaza och möter upp Hales som slutar jobba då. 
Fick också den bästa nyheten idag, mina älskade föräldrar kommer hit ifrån Sverige den 22 februari! Är så sjukt glad, ska bli underbart att äntligen träffa dem igen, efter 7 långa månader! Åh vad jag saknar er.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min snälla lilla flicka, du kan väl beskriva hur klänningen ser ut i alla fall... Puss!!!

2010-12-28 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0