lycklig

Gick utanför dörren för ett litet tag sen, gissa vad jag såg där? Ett paket! blev helt överlycklig! inuti paketet fanns det fler paket och också svenskt lösviktsgodis(<3) och dipmixer, tack min älskade familj! mitt lov är nu fulländat. Nu ska jag sätta mig och äta goooodis, nej mor jag ska inte äta upp allt på en gång, jag tar det i två omgångar. nää jag skojar ju bara med dig, ska ta hand om det som om det vore guld. Väldigt gott guld. Ätbart guld. Jag älskar er familjen, ni är världsbäst.


Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är jag bäst på att plocka ut det gottaste? ;)

2010-12-21 @ 14:33:12
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Akta så att du inte får ont i magen bara... ;) PUSS!!!!!

2010-12-21 @ 14:52:19
Postat av: Pappa

Njut och simma lugnt i jul!

Puss

2010-12-21 @ 19:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0