mildura

Är nu hemma från Mildura. Sov i ett tält, inte riktigt min grej men det var helt okej. Styrde också en gigantisk båt med 50 pers på och höll nästan på att köra in hela båten i ett träd. På campingen där vi var så sprang det omkring lite kängrus, wallabys och emuer lite random då och då vilket var lite roligt, jag spenderade ganska mycket tid död på en solstol eftersom det var 37 grader varmt ute. Den här veckan kan jag säga att fläkten har varit min absolut bästa vän.


båten som jag styrde.

åkte också ut med en speedboat och jag satt längst fram, höll på att ramla i ett x antal gånger men kul var det.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Linda!!! Roligt att höra av dig. Det var ett tag sedan. Vad mycket du får vara med om i Down Under:)



Puss

2010-12-11 @ 09:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0