first day of summer

Idag så har jag inte gjort mycket, skola igen. Bara 2 dagar kvar nu sen är det sommarlov. Fast det känns som om jag slutde för 3 veckor sen eftersom det här bara är en avslutningsvecka. På fredag är det formal till klockan tolv och sen ska vi åka partybus och vid 4 tiden på morgonen så ska jag åka iväg med familjen så det kommer att bli ett händelserikt dygn. Blir nog bra. Har nyss tittat på nya Gossip Girl avsnittet och ska nu börja med lite middag och sen försöka träna lite, vet inte vad dock. Mina knän har börjat göra ont så jag vill inte ut och springa, gick inte bra förra gången pga det, men jag kommer nog på något.

Som ni ser på rubriken så är det första sommardagen idag, tyvärr inte vädret man hade önskat men fortfarande över 20 så jag är nöjd:) Hoppas att alla hade en bra första advent och att ni får en fin dag.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Partybus, låter kul... ;)

2010-12-01 @ 15:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0