monday

Måndag idag, jippie. Ska träffa Hales lite och åka till plaza, vi skulle till city egentligen men sen så försvo båda oss och orkade inte haha, inte lata alls. Idag ska jag iaf köpa de sista julklapparna, känns ju som om det vore bra eftersom att julafton är om 5 dagar hehe. Har ingen aning om vad som händer den här veckan förutom julafton och juldagen, vet bara att jag ska vara med Teagan någon dag och kanske city och vicy market någon dag. Hoppas på att det blir en bra vecka. Nu ska jag kila, ciao.

Kommentarer
Postat av: hanna

ååh vad mys, jag saknar dig jätte mycket linda, det är tomt här utan dig, även fast vi inte hann träffas så ofta :/ men när du kommer hem då jävlar! hoppas du har det superbra! <3

2010-12-20 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0