sunday

Idag så hände inte så mycket, en dansuppvisning och lite kakor sen en film, det var i stort sett min dag. Imorgon så blir det IKEA och sen flinders och lite julshopping. Känns ju som att julklapparna borde vara klara ganska så snart så måste la ta tag i det. Formal bilder ska jag försöka att lägga upp, har inte så jättemånga själv eftersom jag inte hade uppe kameran så mycket under kvällen men några ska jag väll kunna hitta. Nu ska jag sova, om en stund iaf om jag ska upp tidigt imorrn... ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ciao Bella! Hoppas att de har glögg på IKEA :)så att du får riktig julkänsla! Ha det bra älskling, så hörs vi. Puss!!!

2010-12-12 @ 15:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0