voila

Idag är det tisdag vilket pga av att det är sommarlov är min latdag så jag och H kör på moviemaraton med lite filmer jag laddat ner, bla remember me som systra mi tyckte att jag skulle se, det tycker jag också. Håller just nu på att ladda ner eat pray love och the tourist. Har tittat på Salt och ska snart också se Due Date, mina ögon kommer ju verkligen bli fyrkantiga. Borde ju skaffa en rund tv så att ögonen behåller formen lixom. Tänkte ju tillägga att mitt hår har växt som bara den, solblekt har det blivit också så bli inte förvånade om jag har vitt hår när jag kommer hem. Nu ska jag iaf springa och titta om det har kommit någon post. håll tummarna.


Kommentarer
Postat av: hedvig

du är så himla snygg! om det inte hade varit du hade jag blivit avundsjuk, men du är värd det. PUSSEN GULLE

2010-12-21 @ 10:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0