wio

Tog tyvärr inte många bilder alls igår, hade mobilen i väskan och satt med alla de andra hela kvällen så jag glömde helt bort. En bra kväll var det iaf. Tog bild på min fina klänning jag hade på mig under kvällen och dagen så jag tänkte att jag kan ju visa, varför inte lixom:) Just nu sitter jag och tittar lite på film med Haylee och äter lite pepparkakor. Drack nyss glögg också, älskart. Glömde ju också att säga att min värdfamilj gav mig surfinglektioner och dyknings session i julklapp så jag ska göra det i januari, ska bli riktigt roligt. Vill också tacka min älskade familj och vänner där hemma i Sverige för de fina presenterna och korten, jag hoppas att ni alla hade en riktigt bra jul och att ni får ett helt grymt nyår. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0