birds of tokyo

Idag var en bra dag, var på teater period 3 och 4 och gjorde i stort sätt ingenting de sista 2. Hales följde med mig hem idag och vi satt och pratade i ungefär 2 timmar sen så tog vi en lååång promenad/joggingtur genom werribee, det var grymt kul. Vi fortsatte planera våra fantastiska planer och ramlade ner i diken. Ungefär. Imorgon så är det torsdag vilket betyder bowling i skolan. Måste ta med mig pengar till T också som ska beställa en partybus till efter formal, det kommer bli galet bra. Den här veckan går sjukt seg, vanligtvis gr de snabbt men nu är det tvärtom. Vill bara ha helg så att jag kan åka till city och flinders. Min kamera är för tillfället slut med batteri så tyvärr blir det inga fina bilder. Ska ladda den nu så kanske det blir någe i framtiden hhehe:) pussen

Kommentarer
Postat av: Pappa

Finns en del fina vinylskivor in house ser jag :)Ha det bra

Puss

2010-10-13 @ 17:04:38
Postat av: Mamma

Hej skruttan! Kul att allt är bra med dej! Vad är flinders??? säg inte att det är en affär... ;) Puss!!!

2010-10-13 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0