desperado

Sitter just nu på mitt rum och lyssnar på hoffmaestro, var ett tag sen. Idag har det varit en vanlig skoldag, det var väll helt ok. Hade en presentation för gay äktenskap, det skulle vara minst 3 minuter annars fick man inget betyg så jag hade långa pauser lite då och då och pratade långsamt och lyckades prata i prick 3 min. När jag kom hem så gick jag och la mig lite och tittade på film med hales, hade sjukt mycket huvudvärk av någon anledning men den har fursvunnit nu iaf. Sen har jag precis tagit en dusch och ätit yougurt. Det var allt som jag har gjort idag. Nu väntar jag på att bästa therese ska logga in på skype så att vi kan prata. Jag önskar att jag var miljonär så att jag kunde flyga hit alla mina närmsta. Det skulle vara ganska så bäst.


bild från hales i lördags.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att föredraget var bra och att du lyckades med dina argument! :) Puss!

2010-10-04 @ 13:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0