DFO

Idag så var jag på DFO, fick med mig ett par skor en väska och en tröja. Mycket fint. DFO står för Direct Factory Outlet, det ligger mitt i city och är gigantiskt. Helt sjukt fina grejer. Eftersom det är outlet så är det billigt också. Billigt är bra. Nu ska jag gå ner till familjen och ha lite mys. Pratade ikväll också med min älskade syster och mamma för första gången på två veckor. Saknar hela min familj och mina närmsta så mycket så att det gör ont. Önskar att ni kunde vara här med mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och du vet hur mycket vi saknar dej... Men jag räknar dagarna till vi ses igen. Rätt vad det är kommer vi och hälsar på dej ;)

PUSS!!!!!

2010-10-31 @ 15:26:16
Postat av: lilly rune



vi saknar dig också.puss och kram mormor åmorfar

2010-10-31 @ 15:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0