guld

Igår var det movienight, den höll på till klockan halv 5 på morgonen sen gick vi och la oss ganska så trötta. Jag vaknade klockan halv 9 och var av någon anledning jättepigg och rastlös så jag tog en joggingtur, extra lång. Jag är fortfarande trött. Efter att jag tagit en snabb dusch så tog jag lite frukost, ipoden och vouge och la mig på studsmattan och solade. Det var riktigt skönt. Jag ska snart duscha håret också och göra mig iårdning. Runt fem någon gång så ska jag till Hales för middag med tjejerna innan vi drar till Luke på fest.



När jag, B och J tog en trip till city stannade vi till i melbourne park och åt muffins. Det var fint.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla nattsuddare där :) men det är kul att du har kul! Och bra att du tränar. PUSS!

2010-10-09 @ 09:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0