helg

Nu har jag äntligen heeeelg och jag är glaaaaad, hade tänkt lägga upp en bild på min sommaruniform men så glömde jag ta en bild på den heeeheeee. Funtar på att ta en springtur nu innan vi ska äta middag och sen ikväll så ska jag bara ha myskväll med mina småsystrar. Fick som vanligt läxa av min irriterande lärare som ger oss läxor öer lov och helger så att inte hon behöver rätta någonting då. Omtänksamt. Så jag måste planera in någon dag eller iaf minut som jag ska plugga lite. Jamen jomen det var väll allt för mig då. Ha det fint.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt att du börjat löpträna. Ha en bra helg :) Puss

2010-10-08 @ 08:05:47
Postat av: Mamma

Hej vännen! Ha en underbar helg. Vi hörs på skype. Puss!

2010-10-08 @ 09:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0