I tell you folks, its harder than it looks.

Har just suttit och tittat på top 100 rock songs, många bra låtar. Var lite besviken på att Led Zeppelin kom etta dock. Hade hoppat på Stones. Såg också en video av AC/DC när de spelar i Melbourne och jag kände till och med igen mig. Lite coolt. Dom är antagligen ett Melbourne band fick jag veta också. Fick också veta att Jack Johnson spelar i här i december. Är ju lite sugen på att gå. Jaja iaf idag blev det något köpcentrum någonstans(helt lost), vi gick omkring i affärer och åt kinamat. Det var mycket mysigt, imorgon blir det ta det lugnt dag, förutom att jag SKA ut och springa. det är ett måste. Vill jö inte bli tjocker inte! pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0