it's a new day

Idag så har jag som vanligt varit i skolan, dagen gick hur snabbt som helst och när jag kom hem blev det att sitta i solen med Hales och prata i 3 timmar, sen var det middag, dusch och nu ska vi titta på Pirates of the carribean 3. Påtal om tre så har jag varit här i mer än 3 månader. Det känns som om det gått sjukt snabbt men samtidigt så känns det som om det var hur längesen som helst jag åkte ifrån Sverige. Galet. Jaja allt är bra iaf, har en uppsats som börjar på onsdag som jag måste göra vilket suger lite. Det är iaf mindre än en månad kvar till sommarlov. Är lite avis på er i Sverige som har höstlov redan nästa vecka(?) meeeen jag antar att jag överlever några veckor till hehe. Nu ska jag sluta babbla. Tjiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0