little lion man

Jag fattar verkligen inte hur man ändrar blogg design. Tog mig ca en timme att byta bakrunden från svart till vit... inte min grej riktigt. Behöver Elin. Idag var det tråkigt väder så jag och Hayley bestämde oss för att vi kanske ska gå på bio eller någonting istället för att åka till city. Ska strax äta en sen lunch efter att jag tittat igenom lite fler bilder som jag hittade, älskar att titta på gamla bilder. J la också ut lite bilder som jag tog med hans kamera som är en makroo kamera, jag är kär i den. Helt underbar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Här hemma har vi minusgrader... Brr... Sol och fint, men kallt... Puss!

2010-10-16 @ 10:09:36
Postat av: Elin

Bloggen blev ju jättefin utan min hjälp! :) Gillar framför allt att du bytt till en snyggt typsnitt på kategori och arkiv! PUSS

2010-10-16 @ 17:30:45
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0