only girl

Idag fick jag reda på att jag har långhelg nästa vecka eftersom det är Melbourne cup! så sjukt skönt, är ledig måndag och tisdag. Veckan efter det börjar exams, inte lika roligt. Jag kommer antagligen att dö, eller iaf misslyckas på något prov. Jag ska försöka överleva iaf, efter dem är det bara 2 veckor av "rolig skola" som de kallar de, tycker inte riktigt att man kan använda de två orden i samma mening men men. Efter det är det sommarlov. Såååååå skönt. 
Den här torsdagen ska jag på paranormal activity 2 med teagan, gabby och hayley och så blir det lite tjej middag innan det också så det ser jag starkt fram emot, om det blir fint väder på fredag, som det verkar bli så tror jag nog att jag och hayley drar ner till stranden och solar lite. Helgen ska jag spendera vid hennes pool och försöka att inte smälta bort.
Nu är det iaf middag, Gossip girl och 90210 som gäller. xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0