plans

Mycket fina bilder från i lördags hos hayley haha. Skulle ut och springa idag med bestämde mig för att göra det imorgon istället eftersom lite grejer kom ivägen. Har lite engelska läxa just nu som jag borde göra men jag känner verkligen i hela mig hur mycket jag inte vill. Ovanligt? inte så. Idag hade vi bowling i skolan vilket var sjukt kul haha, jag och hales failade stort men vi fick iaf många att skratta över våra poäng hehe... Nu ska jag försöka ringa gabby och sen äta lite middag. Blir tidig kväll ikväll för att gå upp tidigt imorgon bitti och prata med Sariolu även känd som Sara Smith. Ha en fin dag och kväll people.



Kommentarer
Postat av: Elin

Åh gud va fin du var i håret på de bilderna! Passar dig jättebra :) PUSS

2010-10-14 @ 19:08:35
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Håller med Elin, jättefint! Och så långt hår du har fått!

2010-10-15 @ 13:46:56
Postat av: ankie

wow, fin i håret. och på vänstra kinden också, den var fin.

2010-10-18 @ 21:24:36
URL: http://mylifewithjustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0