söndag

Idag har varit en slödag med Sarah, Hales och Gabby. Igår var roligt, när vi vaknade imorse så var vi helt döda och bestämde oss för att gå till mcdonalds. Sen så satt vi bara och pratade tills Sam kom och vi åkte och köpte Slurpee och satt och solade lite. Kom ganska så nyss hem och ,måste göra engelska läxan. Kom också på att jag har CE som jag måste lämna in.... får se hur det går med det.
Nu håller George på att fixa barbeque till middag och lite folk ska komma över så jag måste skynda mig så jag hinner klart med läxorna. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Elin

Roligt att du har roligt! :) Blir glad av att läsa det. Saknar dig massor <3

2010-10-10 @ 10:54:18
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman! Om du hinner så kan du ringa oss på skype när du ser detta! PUSS!

2010-10-10 @ 11:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0