tim tam

Kom ganska så nyss hem från skolan och sitter och äter tim tam. Dom är bäst. Igår tittade jag på många bilder från när jag var i spanien med familjen eftersom jag skickade massa bilder till min älskade syster. Det fick mig att sakna de så sjukt mycket. Önskar verkligen att de var här. Det är mer än tre månader sen jag åkte ifrån Sverige nu, det är helt sjukt vad snabbt det har gått men samtidigt så känns det som om det är flera år kvar tills jag får träffa mina närmsta igen. Tur att skype finns. Meeeeen iaf, nu ska jag sätta mig och läsa min nya vouge och vänta tills att någon kommer hem för jag är sällskapssjuk idag så jag måste ha någon att prata med haha. ccccccciiao


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag satt också och tittade på alla bilder från Spanien efter vi pratat!! Sakar dig något enormt. Men vi får tänka på att de här tre månaderna ändå har gått ganska snabbt och att de månader som är kvar kommer gå ännu snabbare!!! Älskar dig.

2010-10-19 @ 21:40:28
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0