torsdag

När jag kom hem idag så bestämde jag och Hales oss för att gå på promenad. Det slutade med att vi gick till mainstreet och tog en varsin chailatte och choclatechipmuffins. Sen gick vi hem och la oss och solade lite och nu tittar vi på när lammen tystnar. Imorgon så släpps biljetter till en konsert jag skulle döda för, och jag SKA ha biljetter. Jag ska antagligen på nått annat också som heter summerbeatz dit bl.a. Akon, Ciara, Soulja boy, Travie McCoy och Flo rida ska. Ska dit med massa kompisar så det ska bli kul. Nu ska jag iaf gå för Sandra gav mig just äppelpaj med vaniljssås. ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla vän, gör du inget annat än fikar och äter godsaker?? ;) PUSS!!!

2010-10-28 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0