stekelistek

Idag var en grymt skön dag, det ända som inte var skönt var att det var sista dagen på lovet. Buhu. Egentligen borde jag sova nu, jag har vänt på dygnet helt och hållet så inte en chans att jag kommer vakna imorgon. What to do what to do. Imorgon får man iaf börja ha sommarklänningen vilket är sjukt bra, då slipper jag slips och allt dedär. Jag räknade också nyss ut att det är nio veckor kvar till sommarlov. Ganska så bra. Förhoppningsvis kommer jag få lite ledigt innan det för att åka till queensland också. Asbra. Nu ska jag sova. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad jag blir avundsjuk, jag vill också ha sommar igen! Fast höstn är faktiskt ganska mysig den med... :)

2010-10-03 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0