bad day

Idag har inte varit den basta av alla dagar. Borjan av dagen var iaf bra, Gabby bestamde sig for att vara jattegullig och kopa en gigantisk chokladmuffin till mig och vi lyckades pa nagot satt fa 2 pasar chips av nagra fran skolan. Det var bra. Nu sitter jag hemma och har precis haft deeptalk med hales haha. Tror jag ar sjuk ocksa. Jippie. Behovde inte ha historie foredraget idag iaf, lite tur har jag.
Saknar sverige och folket, skype funkar inte pa enda datorn internet funkar pa sa det suger. Nu ska jag iaf ga och titta pa one tree hill. trottnar aldrig haha.

F217e8bad21feff6fd2a68480d439af20a517667_m_large


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskling! Ta det lugnt och sköt om dej så att du inte blir sjuk. Förkylning? Om du kan så kan vi ju höras på msn. Love ya! Puss!!!

2010-09-01 @ 09:38:44
Postat av: Elin

Man har alltid dåliga dagar ibland. Men ta extra mycket hand om dig själv sånna dagar och gör dem mysiga istället! Saknar dig. Puss!

2010-09-01 @ 15:22:03
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0