bio

Idag var en grymt skön dag. Hade dom värsta lektionerna men min klass gjorde dom sjukt roliga haha, hade en bra dag idag helt enkelt. Hade mitt historia föredrag idag också, det gick riktigt bra förutom att jag började asgarva mitt i och kunde inte sluta, får väll hoppas att ingen märkte hehe.. måste också säga att jag blev ganska stolt när jag fick tillbaka mitt matteprov, trodde att det gick jättedåligt meneee 100% fick jag iaf. Helt okej.
Nu väntar jag på att hales ska komma hit. ikväll så ska vi, lindsay och iliff gå på bio och se antingen step up 3D eller piranha 3D. Kommer ta med mig kameran men kan inte lova några bilder. Bio är inte bästa stället att fota lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0