formal

Idag har varit en braaaa dag och jag mår jättebra för stunden. Allting rullar på precis som det ska göra och att jag har hittat formal klänning och formal skor gör ju bara allting så himla mycket bättre. Jag och lillasyster haylee var på plaza för att köpa en present till bianca och då hittade vi den perfekta formal outfiten. Underbart. Nu ikväll så har vi slagit in paket till bianca, vi la till några(ganska många hehe) tomma paket för skojs skull. Bianca kommer att älska oss. Laura och Mia har precis varit här också, tror att dom är kvar fortfarande tillochmed. Imorgon ska Bianca ha födelsedagsfest och då komemr också Jericho och Mark hit som jag och Haylee förresten kanske ska åka till GOLD COAST med!!!!! fyfan vad jag är lycklig nu alltså. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt lillvännen min!!! Hur ser klänningen och skorna ut?? Du måste berätta!

Puss <3

2010-09-30 @ 15:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0