homework

Vaknade för ungefär en halvtimme sen och har ätit frukost och bytt om till mjukiskläder. Idag ska jag göra en uppgift som vi fick under lovet. Jippie. Det är typ debatt och jag ska prata för att homosexuella ska få gifta sig, ska prata i 5 minuter utan hjälplapp. Tror att det kommer gå bra. Hoppas att det kommer gå bra. Så ja, det är väll ungefär vad min dag kommer bestå av.
På torsdag morgon ska vi åka till Phillip island som ligger någonstans nedanför melbourne, försöker få med mig J dit också så får hoppas att han vill med eftersom Hales är borta i sin kompis stuga så hon kan inte följa med.
På lördag kanske vi åker förbi Melbourne show och tittar runt lite, och om vi gör det så SKA jag ha en tim tam påse. Jag tycker synd om er i Sverige som inte har smakat tim tam. Det måste nog vara bland det godaste som finns. Påtal om gott så har min sista marabou precis tagit slut. Det är hemskt. Saknar den redan.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har DU blivit morgonpigg Linda???

2010-09-21 @ 09:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0