marabou

Åh vad jag älskar marabou. Vill äta upp allt jag har men då har jag inget kvar så jag försöker stå emot. 
Nu ska jag sova, skola imorgon. På fredag blir det victoria market istället för skola, ser fram emot det. Efter det så är det bara en vecka kvar till lov, äntligen. Börjar kännas att det blivit vår här nu vilket är grymt, blir varmare och varmare för varje dag.
Har varit här i snart 2 månader nu, det har gått så sjukt snabbt. Jag har verkligen blivit hemma här nu, jag trivs hur bra som helst men jag saknar riktiga hemma ändå, men det är ju inte så konstigt. 
Nu ska jag faktiskt sova, ända tills jag vaknar! Vilket är om några timmar då min underbara ickehatade väckarklocka ringer, finns inget bättre. Hoppas att alla förstår ironi, om inte, synd. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0