phillip island

Nu har jag lagt ut ett fåtal av alla de bilder jag tog... kommer lite fler från chokladfabriken och melbourne show också. Phillip island var riktigt bra. Det blev tillslut jag, B, Jericho och Sandra som åkte. Första dagen då vi kom dit tog vi det mest lugnt och gick längst stranden, på kvällen så gick vi och tittade på the pinguin parade och när vi var påväg hem så sprang en pingvin in i min fot haha världens sötaste djur. Det hoppade omkring sötas wallabys överallt där vi bodde också, det är som kängurur fast mycket mindre.
Andra dagen så gick vi och tittade på koalorna och dom var jätte tjcoka och gosiga. Nästan alla vi såg sov dock för koalor sover 20 h om dygnet ehehe.
Tredje dagen så åkte vi längst ut på ön och tittade, där fanns det sälar och valar, fast jag lyckades inte se någon val... men ia, det var helt grymt fint där och det var grymt coolt att se allt. älskade det.
Fjärde dagen gick vi mest längst stranden och på nån klippa och tog det lugnt och hade lite mysigt, sen åkte vi också till chokladfabriken vilket var gryyyyymt, det fanns chokladvattenfall, alla väggar var gjorda av choklad och man fick tillochmed göra egen choklad, haha kände mig som kalle i willy wonkas chokladfabrik.
Efter det så blev det melbourne show med mycket karuseller och showbsags. Har alldeles för mycket godis just nu. För mycket.


lite bilder från chokladfabriken. tavlan är gjord av bara choklad och bilden högst upp är på chokladväggarna.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh så gott! Du vet... jag och choklad.. ;)



Var inte Haylee och George med?

2010-09-28 @ 13:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0