plaaaaza

Idag så skjussade Belinda mig och Gabby till plaza där vi gick runt och tittade lite på reorna och så. Hittade också äntligen en skolväska som inte ramlar av. Den jag har nu är från skolan och jag hatar den, ska sälja den till en av Julians kompisar som går i 7an eftersom de måste ha dem. hehehe. Nu ska jag damsuga lite på nedervåningen och äta lite middag. Ikväll så komer det att bli en tidig kväll etersom vi imorgon kommer att åka iväg tidigt. Eftersom jag inte kommer att ha med mig någon dator så betyder det pckså inget internet=ingen blogg, men så fort jag kommer hem så kommer bilder eftersom kameran följer med. Ha en bra helg. bye

 


här är en bild på väskan, den är dock öppen så man ser inte riktigt hur den ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0